From 8d402f0491990d33812893e26ad659e7559f5abb Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: EloD10 Date: Thu, 23 Feb 2017 00:07:51 +0100 Subject: [PATCH] Update ContextParameters.cpp (#119) * Update ContextParameters.cpp Changing an incorrect comment * Update ContextParameters.cpp --- src/Nazara/Renderer/ContextParameters.cpp | 14 +++++++------- 1 file changed, 7 insertions(+), 7 deletions(-) diff --git a/src/Nazara/Renderer/ContextParameters.cpp b/src/Nazara/Renderer/ContextParameters.cpp index cdb087561..1af405b2e 100644 --- a/src/Nazara/Renderer/ContextParameters.cpp +++ b/src/Nazara/Renderer/ContextParameters.cpp @@ -8,28 +8,28 @@ namespace Nz { - // Version majeure d'OpenGL, initialisé par OpenGL::Initialize() + // Major version of OpenGL, initialised by OpenGL::Initialize() UInt8 ContextParameters::defaultMajorVersion; - // Version majeure d'OpenGL, initialisé par OpenGL::Initialize() + // Minor version of OpenGL, initialised by OpenGL::Initialize() UInt8 ContextParameters::defaultMinorVersion; - // Contexte de partage par défaut, initialisé par OpenGL::Initialize() + // Context of default sharing, initialised by OpenGL::Initialize() const Context* ContextParameters::defaultShareContext = nullptr; - // Si possible, garder la compatibilité avec les fonctionnalités dépréciées + // If it's possible, keep the compatibility with deprecated functionalities bool ContextParameters::defaultCompatibilityProfile = false; - // Mode debug d'OpenGL par défaut + // Default debug mode of OpenGL #if NAZARA_RENDERER_OPENGL_DEBUG || defined(NAZARA_DEBUG) bool ContextParameters::defaultDebugMode = true; #else bool ContextParameters::defaultDebugMode = false; #endif - // Active le double-buffering sur les contextes + // Enables double-buffering on contexts Active le double-buffering sur les contextes bool ContextParameters::defaultDoubleBuffered = false; - // Active le partage des ressources entre contextes (Via le defaultShareContext) + // Enables ressource sharing on contexts (via defaultShareContext) bool ContextParameters::defaultShared = true; }